Friday, January 11, 2008

هفضل أقول لا لحد أمتى


كلمة بقولها كتير اوىىىىىى
بس بقولها مع نفسى مش لحد
أنا زهقت
وبقلها وأنا بصرخ
هفضل لحد أمتى أقول مش عايزة
هفضل لحد أمتى أرفض دا ودا ودا
هفضل لحد أمتى أقول محدش ليه دعوة بيا
أنا عجبنى نفسى كدا
بدأوا ينتقدونى
بدأوا يجرحونى
طيب وهو أنا ذنبى إيه
أانا لسه ملقتهوش
لسه محستهوش
بس بردوا سؤال بسأله لنفسى
أنا هفضل لحد أمتى وحيدة
أمتى هلاقى ونيسى
أمتى هلاقى مفتاح لقلبى
أسئلة كتير بدور جوايا وهما مش حاسين بيا
كل اللى هممهم أنى اوافق وخلاص
طيب هو أنا تعباكم فى إيه
أنا عجبنى نفسى كدا
بس هما مش عاجبهم كدا
طيب وانا مالى
انا لسه ملقتهوش
وعندى احساس كبير أنى مش هلاقيه
لانه نادر الوجود
صعب تلاقيه
حتى لو فى أخر البلاد
صعب تلاقيه
وهفضل أقول لحد أمتى لا

3 comments:

hanan khorshid said...

انتى اصلاعندك كام سنة عالدوشة دى كلها
على فكرة الصفحة بتاعتك تحفة حلوة قوى فعلا
بس ليه مش فى برفيل
موما اسلوبك رائع
و ردا على صرختك الرااااااااااااااااائعة
انا عملت البوست ده عشانك
و بضم صوتى لصوتك فيه
http://hanankhorshid.blogspot.com/2008/03/blog-post.html
اهداء لكى يعنى
بس سورى انا مش عارفة اسمك حتى

استراحة محمد عصام said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

عندما يرفض الرفض رفضك .. فاعلم انك موافق تماما دون أدنى شك

مع كامل احترامى سيدتى الجميلة